Redaktorius: 869555966

2008 m. vasario 14 d., ketvirtadienis

Apatiškas sveikinimas

Jeigu tu šiandien jautiesi komerciškai, taip kaip eilinis one.lt žinduolis ir nesupranti,kodėl tokia būsena, o viduje klausimas - kur mano Valentinas? Tai dar nepriežastis visiems aiškinti - aš nekenčiu šitos dienos, eik velniop ir pan. Nepamokslausiu,kad svarbiausiai tolerancija ir reikia toleruoti žmones garbinančius ir pamišusius dėl šios komercinės, galima sakyti MAXIMOS šventės.
Vistiek ši diena išsigimus, jau seniai sveikiname ne tik antrąsias puses,bet ir mamas, tėčius, tetas, draugus, pažįstamus,net pardavėjoms ,nusipirkę cigarečių pakelį palinkime - Su Valentino diena.
Ir jeigu tave šiandien apklijuos širdelėm,kurios šiaip jau sugadina prastos medžiagos megztinius - nesinervink.
Ir jeigu šiandien vis įkyriai lįs tarsi raudonoji armija - nesinervink.
Ir jeigu pripažįsti šią dieną pasakyk man, pasakyk visiems - sveikinu, aš tave savotiškai myliu.
Aš jus savotiškai myliu.

Su Valentino diena, Dariau, mano miręs karaliau :*

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

blin tokią dieną pražiopsosiu į šūlę neidams:)))

Unknown rašė...

Aš čia šiek tiek ne į temą, bet žvilgterkite pagal šį adresą - http://old.nisc.lt/3sektor/?list=4&content=1380

Darom blog'ui projektą? Surinkite 7 bloger'ius (šitam blog'ui) ir galime pabandyti :)

Renginiai