Redaktorius: 869555966

2008 m. vasario 17 d., sekmadienis

Man laaabai patinka menininkai! ( video)

1) Prisipažinsiu, nusikaliau kaip plūgas visą dieną aręs žemę.

2) Šią dieną paskyriau diskusijoms, klausimams ir pokalbiams apie kūrybą, bei jos reikšmę žmonėms ir pačiam sau. Kažkas originalesnio tai,kad visos psizhoanalizės ir papostringavimai apie kūrybą,bei mūsų perttauką.lt vyko KPL.

Kadangi jau vėlus vakaras, nekelsiu nieko rimto, tik tai ką paklausta mergaitė žinojo apie pertrauką. ( ji ne mano giminė!)

Vaizdelyyys

O jau rytoj nedideli ir visai nerimti vaizdeliai iš KPL.

O db reklama.


P.S. Ir taip, aš nemoku įdėt video tiesiai į blogą,nes nežinau ką man reik padaryt,kai sako - įveskite antraštę. Man dėl to negėda!

2 komentarai:

Unknown rašė...

:DDD Riva, Tu nemirtinga :)) ir menininkų mėgėjos akių judesiai - taip pat :D

Riva rašė...

hah. nūū jau dėkui ;))

Renginiai