Redaktorius: 869555966

2008 m. liepos 3 d., ketvirtadienis

Medis???


Su Jumis sveikinasi nauja menlapio rubrika-žmonės.Kadangi mūsų menlapis- tai internetinis blogas meniškam jaunimui, tai apie menišką jaunimą ir pakalbėsime.
Šiandien apie Eglę, kurią draugai vadina Medžiu. Kodėl Medis? Skaitykite toliau ir viskas išaiškės, kadangi visagalio interneto dėka mums pavyko pakalbinti šią ilgaplaukę merginą.

Pirmasis klausimas, kodėl tu Medis?

Medis todėl, kad mano vardas Eglė, ir šiaip stovykloj buvo daugiau Eglių, todėl reikėjo sugalvot ką nors originalaus. O paskui pati nepastebėjau, kaip visi kiti pradėjo mane vadinti medžiu.

Ką veiki dabar savo gyvenime?

Šiuo metu atostogauju, bet šiaip lankau lengvąja atletiką- esu bėgikė. Dar dainuoju mokyklos ansamblyje, groju gitara, na ir šiaip prisidedu prie renginių organizavimo.Tiesa,dar aktyviai dalyvauju stovyklos Lietuvos Atgaja veikloje.

Nepavargsti nuo tiek daug veiklos?

Nepavargstu, nes be įdomios veiklos tiesiog negalėčiau gyventi!

Mėgstamiausias užsiėmimas?

Aktyvi veikla(o smulkiau?) Groti, sportuoti, dainuoti, būt su draugais. Na, viskas, kas patinka ir daugumai jaunų žmonių. Nesu kažkuo išskirtinė:) Dar patinka greit važinėt, nesvarbu kuo, svarbu, kad gali važiuot.Patinka būt gamtoj.

Ką planuoji veikti ateityje ?Ką norėtum studijuot ?

Kaip tau šovė į galvą apie mane parašyt.Parašyk, kad man patinka.. em.. nežinau.. (Medis bamba-aut.past.) Norėčiau stoti į anglų filologiją, bet labai abejoju, ar pasiseks. Atsarginiu variantu pasirinkau kūno kulturos akademiją.

Ką pasiūlytum žmonėms, kurie niekaip savęs neatranda, neturi kur save realizuoti?

Ieškoti, ieškoti ir dar kartelį ieškoti. Bandykit viską, kas tik šauna į galvą, galų gale vis tiek atrasit save.


Eglė-Medis visą laiką klausinėjo, kodėl ji ir kodėl apie ją. Na, juk mūsų Medis- meniška siela. Džiugiu, kad nesiblaškanti ir žinanti, ko nori. Linkime sėkmės ateityje, tikime, kad įstosi į anglų filologiją, o iki tol ir toliau stengsiesi dėl renginių Jonavos jaunimėliui.Sėkmės!


Šypt.
Bor.

5 komentarai:

Riva rašė...

Gražu :))

Anonimiškas rašė...

:))
kažkaip be ryšio, vos ne kaip anketų pildymas pradinėse klasėse.
na bet sėkmės.

Anonimiškas rašė...

Labai įdomus,ir geras žmogus ji.
Man labai smagu jog ją pažįstu.
Kad tik daugiau tokių žmonių kaip ji mūsų pilkojoj Jonavėlėj.

Anonimiškas rašė...

Man patinka tavo pravarde ;D

Anonimiškas rašė...

Mano? ;DD

Renginiai